maandag 6 september 2021

Solus OS Revival!!!

 Voor mij was Solus OS in 2012 al een aanrader. Daarna diverse andere distributions geprobeerd met meer of minder succes. Dit weekend was ik aan het kijken wat ik nu zou installeren. Toen zag ik weer op nummer 14 op Distrowatch Solus OS staan. 

Na installatie bleek deze distro nog steeds snel en perfect te werken op mijn 10 jaar Dell Inspiron laptop. Bovendien is Solus Os een rolling release. Dat wil zeggen dat deze regelmatige update zonder jaarlijkse nieuwe installatie. Zoals al vermeld bij Distrowatch is deze distro geschikt voor beginners. Ook voor mensen die al een oudere laptop hebben die niet meer geschikt voor Windows 11. Dus wat let je om Solus OS eens een keer te proberen. Dus ik zou zeggen een aanrader en een van de beste distributions op dit moment!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten