zaterdag 16 april 2011

mandriva 2010 gnome

Na een tijdje Linux Mint Debian XFCE 2011 geprobeerd te hebben wilde ik weer iets anders proberen. toen zag ik dat Simply Mepis een RC 2011 uithad. Deze distributie is ook op Debian gebaseerd. Deze bleek toch al behoorlijk stabiel te zijn. Ook deze uitdaging ging over en zo kwam ik deze week tot de slotsom om maar weer eens Mandriva te proberen. Het is de 2010.2 Gnome versie. Tot mijn verbazing blijkt Mandriva extreem stabiel te zijn. Ook na upgrade naar Cooker versie(onstabiele testing versie) nog steeds stabiel. Een knappe prestatie wat ik nog maar zelden heb gezien. Ondanks de problemen met Mandriva door afsplitsing gedeelte naar Mageia waarvan ik een beta versie heb gedownload blijkt Mandriva dus toch verrassend stabiel te zijn. Dus een aanrader!!    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten